Vizuelni identitet

Reputacija naših apotekarskih čajeva je posluzila kao osnova za razvoj vizuelnog identiteta.

Ideja je bila da se kombinovanjem tradicionalnih formi i simbola postignemo savremeni izgled.

Čaj postaje mnogo više od napitka koji ima blagotvorno dejstvo kada se čovek oseca loše, a sve više dobija oblik tzv. lifestyle napitka, zato što se ljudi konzumiranjem napitaka na prirodnoj bazi svrstavaju u grupu svesnih i onih kojima je zdravlje na prvom mestu.

Napravljen je balans izmedju tradicionalnog korišćenja i savremenih tokova u shvatanju vrednosti čaja. Dizajn je smo korišćen kao sredstvo koje to jasno pokazuje.

Našu inovativnu hrabrost, osim novim i nesvakidašnjim proizvodima, pokazujemo i samim dizajnom. Kolekcija Teasy čajeva to jasno prikazije.

 

Identitet-teasy-pakovanja
Adonis - korpa od pruca  Adonis cvet

Prvi dizajn naših apotekarskih čajeva u rinfuzu i cvet svet, spektar naših komponenti, koji je postao naš zaštitini znak.

Vizuelna evolucija našeg znaka


Adonis logo - 1991
Adonis logo - 2005
1991
2005
Adonis logo - danas

danas

 

O nama Identitet Zajednica Nagrade Kvalitet Sertifikati