Kako se kupuje

PODRŠKA

U okviru Adonis - internet prodavnice na raspolaganju vam je služba podrške čiji je osnovni zadatak rešavanje svih nedoumica i pružanje neophodnih informacija našim klijentima. Ukoliko imate dodatnih pitanja molimo vas da prvo konsultujete niže obrađene teme. Ako u njima ne pronađete odgovor na svoje pitanje budite slobodni da nas kontaktirate. Na svako vaše pitanje, odgovrićemo u najkraćem mogućem roku.

Za sva pitanja oko načina kupovine i isporuke
komercijalista, Sandra Stanojević internet.prodaja@adonis.rs
telefonom na 018 830074 (ponedeljak-petak od 8h - 15h, subota od 8h – 13h)

Za sva pitanja oko upotrebe i dejstva čajeva
farm. tehn., Ivana Milenković podrska@adonis.rs

Za korišćenje reklamnog materijala i autorska prava
direktor, Nenad Stanojević nenad@adonis.rs

 

1. Radno vreme

Internet prodavnica Adonis.rs radi od 00-24h, 7 dana u nedelji. U slučaju tehničkih problema ili tokom zahvata redovnog održavanja sajt može biti kraći vremenski period nedostupan o čemu ćete biti obavešteni.

Isporuka proizvoda se vrši radnim danima do 16h i subotom do 13h.

2. Kako se kupuje preko Veb Prodavnice?

Naručivanje proizvoda preko Internet prodavnice je brzo, pouzdano i veoma jednostavno.

Kao i u klasičnoj prodavnici, prvo je potrebno da na sajtu pronađete proizvode koje želite da naručite. Pomoću dugmeta "Dodajte" koje se nalazi na stranici svakog proizvoda, određeni proizvod stavljate u "Korpu". Ukoliko želite  poručiti više od jednog komada, unesite željeni broj proizvoda u polje količina i nakon toga stavite proizvod u "Korpu".  U korpu možete staviti jedan ili više proizvoda. 

Kod čajeva na merenje osim željenog broja proizvoda, morate označiti i pakovanje proizvoda, koje na primer može biti 0,5kg / 1kg / 3kg. Prikazana cena je za standardno pakovanje od 0,5kg, a za ostala pakovanja se cena uvećava sa odobrenim popustom.

U slučaju da vrednost poručenih proizvoda ne ispunjava uslov besplatne dostave, koji je naznačen u polju Korpe pri kupovini, trošak dostave možete tekođe proveriti u okviru Vaše korpe, kada završite kupovinu. Ovaj iznos se formira prema važećim cenovnicima partnerskih kurirskih službi i za taj iznos će se uvećati vaš račun za plaćanje.

Ukoliko Vaša narudžbina ispunjava uslov besplatne dostave, troškove isporuke snosi Adonis – internet prodavnica.

Sadržaj vaše korpe je vidljiv u skraćenom obliku tokom kupovine. Sadržaj korpe možete pregledati, izmeniti, prebaciti artikle u Vašu listu želja, izmeniti količine ili čak potpuno izbaciti određene proizvode.

Kada je vaša kupovina završena, i izabrali ste šta sve želite, potrebno je poručiti proizvode iz korpe.

Ako ste već ranije bili korisnik naše internet rodavnice, sistem će nakon Vaše prijave sa korisničkim imenom (USERNAME ) i lozinkom ( PASSWORD ) potvrditi Vašu identifikaciju, i uputiti Vas dalje na korake, neophodne za plaćanje i dostavu.

3. Zašto je važno da se registrujete?

Registracijom ste u mogućnosti da pratite vaše narudžbine, ne morate unositi svaki put sve neophodne podatke vezane za isporuku i ostvarite razne buduće pogodnosti pri kupovini. Ako ipak ne želite da se registrujete, nastavite sa naručivanjem kao posetilac.

Prilikom registracije u obavezi ste da unesete Vaše ime, prezime i Vašu e-mail adresu (bez koje nije moguće napraviti narudžbenicu).

Vi birate Vaše korisničko ime ( username ) i lozinku ( password ), koje će se koristiti za logovanje na našoj internet prodavnici. Vaše korisničko ime može biti Vaš nadimak ili slično, dok Lozinka kojom potvrđujete Vaš identitet, služi za autentičnost vašeg prisustva svaki put kada ponovo posetite stranicu www.adonis.rs.

Nakon ovog koraka, Vi ćete biti i zvanično registrovan korisnik Adonis - internet prodavnice.

Svaki put u buduće kada budete želeli da nešto kupite, treba samo da koristite Vaše korisničko ime i lozinku.

NAPOMINJEMO da Vaši lični podaci neće biti upotrebljeni za drugu svrhu niti prosleđeni trećim licima, i biće korišćeni isključivo za obradu porudžbine.

4. Kako i da li mogu da pratim status narudžbine?

Nakon naručivanja, status Vaše narudžbine možete pratiti putem stranice Moj nalog i putem e-mail obaveštenja.

Nakon naručivanja proizvoda, poslaćemo Vam e-mail sa potvrdom narudžbine a na stranici Moj nalog Vašu narudžbinu možete videti označenu statusom „U toku“.

Kada se Vaša narudžbina priprema i pakuje status na stranici Moj nalog se menja u „Obrađuje se“. Ukoliko plaćate preko računa, čeka se na evidentiranje Vaše uplate po poslatoj profakturi.

Kada naručenu robu predamo kurirskoj službi dobićete e-mail sa potvrdom da je roba poslata, sa napomenom kada je možete očekivati na Vašoj adresi za dostavu. Status predate pošiljke kurirskoj službi na stranici Moj nalog je „Poslato“.

Mi zadržavamo pravo da Vas naknadno kontaktiramo na vaš e-mail, kako bi potvrdili isporuku proizvoda.

Na Vašu e-mail adresu dobijate detalje o kupljenim proizvodima, sa svim neophodnim pratećim informacijama, kao i profakturu za plaćanje, ukoliko izaberete opciju plaćanja preko računa.

5. Koji je rok isporuke?

Sve narudžbine biće obrađene i predate kurirskoj službi u istom ili sledećem radnom danu, osim subote. U slučaju porudžbine čajeva na merenje, rok za isporuku je 3 radna dana.

6. Kako preuzimam pošiljku?

Kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8-16 h, od ponedeljka do subote. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku.

Ukoliko se desi da roba koja Vam je isporučena ima oštećenja nastala u transportu, potrebno je da na licu mesta sastavite zapisnik sa kurirom i obavestite nas o nastaloj situaciji. Oštećene pošiljke niste u obavezi da preuzmete. Za sve nepravilnosti vezano za isporuku robe budite slobodni da nas kontaktirate, kako bismo pokušali da utičemo na kvalitet usluge kurirskih službi.

Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Osim u slučaju plaćanja pouzećem, prilikom preuzimanja pošiljke, kuriru ne plaćate ništa jer ste sve već platili kroz narudžbenicu.

Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontkatiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovorili se o ponovnom slanju.

7. Koji su načini plaćanja?

Za kupljenu robu preko Adonis internet prodavnice postoje dva načina plaćanja.

Plaćanje pouzećem
Plaćanje se vrši po preuzimanju, gotovinski kuriru koji vam donosi pošiljku. U slučaju da vrednost poručenih proizvoda ne ispunjava uslov besplatne dostave, vrednost poručenih proizvoda se uvećava za troškove dostave. Plaćanje platnom tj. kreditnom karticom trenutno nije moguće.

Uplata na račun
Ukoliko ste odabrali opciju plaćanja preko računa. Nakon što vam budemo poslali profakturu, ukupnu sumu sa profakture možete uplatiti na naš račun u UniCredit banci.
Broj računa je 170 - 30008394000 - 34.
Prilikom plaćanja u pozivu na broj upisati broj narudžbine.
Za plaćanje preko računa, potrebno je navesti naziv firme u adresi za naplatu.

 

UŽIVAJTE U NAŠOJ PONUDI…U SLOBODNOJ I DISKRETNOJ KUPOVINI…

Vaš Adonis Team

 

Podaci o trgovcu:

Adonis d.o.o.
Alekse Markišića 166
18230 Sokobanja, Srbija
PIB:
100880788
Matični broj:
07672616
E-mail:
internet.prodaja@adonis.rs
Tel:
018 830 074
Fax:
018 880 077